Fraktpolicy

Enkel Beställning och Leverans

Sammanfattning

  • Orderstopp: 12:00
  • Hantering av order: 1-2 dagar
  • Ordertransitering: 4-6 dagar
  • Fri frakt för alla beställningar

Vart skickar vi till?
För närvarande skickar vi endast inom Sverige.

Fraktkostnader
Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar.


Hur fungerar vår frakt?

Det är ganska enkelt. När du gör din beställning får du omedelbart ett e-postmeddelande med en lista över dina artiklar som också fungerar som en orderbekräftelse. I samma e-postmeddelande får du din orderspårningskod (som aktiveras när vi skickar ordern).

Därefter tar det oss 1-2 dagar att förbereda din beställning. Om du ångrar dig och vill avbryta beställningen är det nu du ska kontakta oss på info@sweloo.se - om du dröjer för länge kan din beställning redan ha skickats (och du måste genomgå den vanliga returprocessen, mer här).

När beställningen har skickats kommer vi att skicka ett meddelande till dig via e-mail.

Skadade beställningar
Kontakta oss på info@sweloo.se omedelbart om du får en defekt eller felaktig produkt. Ta foton, bifoga ditt ordernummer och förklara vad som är fel - vi ersätter defekta varor utan extra kostnad.

Försenade beställningar
Ibland tar det längre tid än normalt för paketet att komma fram (99 % av paketen kommer dock fram i tid).

Orsakerna till förseningen varierar - väder, högsäsong eller mänskliga fel. Vänta ytterligare 3 dagar innan paketet kommer och om det fortfarande inte har kommit, kontakta info@sweloo.se med ditt ordernummer. Vi hjälper dig.

Kontakt

Adres
Best Brands LTD
79 Stone Cellar Road
Kington Magna
SP8 1UP
Förenade kungariket

Licensnummer: 15140367