Vanliga frågor och svar

Har du några frågor? Vi rekommenderar att du först tar en titt på vår FAQ. Här kan du förmodligen hitta svaren och undvika att behöva skicka ett mail.

När kan jag förvänta mig min order? Vi har en behandlingstid på 1 - 2 arbetsdagar och en leveranstid på 4 - 6 arbetsdagar.

Den förväntade leveranstiden har passerat, var är min beställning? I 99% av fallen levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Ibland kan det dock hända att en beställning blir försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning genom att besöka följande länk.

Om du inte har fått din beställning 3 dagar efter den förväntade leveranstiden, vänligen kontakta oss.

Vilka är fraktkostnaderna? Nej, vi tar aldrig ut någon avgift för frakt.

Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den? Ja, du kan returnera alla beställningar till oss inom 30 dagar utan några problem.

Var hittar jag min Track and Trace-kod? I din orderbekräftelse finns ett nummer med #Sweloo högst upp. Detta är ditt personliga ordernummer som du kan använda för att spåra din beställning på vår webbplats här.


Tänk på att spårningsinformationen inte kommer att börja fungera direkt. Den kommer att fungera inom 24 timmar när beställningen lämnar vårt lager (dvs. när vi lämnar över den till kuriren). Vi meddelar dig via e-post när din beställning har skickats.

Kontakt

Adres
Best Brands LTD
79 Stone Cellar Road
Kington Magna
SP8 1UP
Förenade kungariket

Licensnummer: 15140367

Öppettider:

Måndag - Fredag: 08:00 - 18:00